sunnuntai 22. tammikuuta 2017

Pieni uudistus blogiin



Näin alkuun pahoittelut pitkästä tauosta blogikirjoitusten välillä. Edellinen teksti kun on niinkin kaukaa kuin lokakuulta 2015. Olen ollut pitkään kiireinen muiden asioiden kanssa ja mahdollisesti tulen olemaan jatkossakin. Toivon kuitenkin, että minulla olisi hieman aikaa silloin tällöin kirjoittaa myös sijoittamisesta.  Pidän edelleen sekä kirjoittamisesta, että sijoittamisesta, joten on edelleenkin luontevaa yhdistää näitä kahta.

Sitten siihen uudistukseen, mitä olen ajatellut. Olen päättänyt kokeilla mainosten käyttöä tässä blogissa ja samalla ottaa Googlen AdSense-palvelun käyttöön. En todellakaan usko, että varsinaisesti tekisin tällä blogilla rahaa ja ylipäätään kirjoitan enemmän harjoituksen ja harrastuneisuuden vuoksi. Sen sijaan minua kiinnostaa nähdä kuinka tämä Googlen järjestelmä toimii. Tämä ensinnäkin yleisestä mielenkiinnosta, toisekseen olen miettinyt mainosten käyttöä muualla ja kolmanneksi olen jonkin aikaa sitten ostanut Googlen emoyhtiön Alphabetin osaketta, joten asiaan liittyy mielenkiintoa myös sijoittajan näkökulmasta.

Tätä pidemmittä kirjoittelutta toivon, että seuraavaan tekstiin ei mene yhtä kauaa aikaa. Silloin ehkä myös tarjoan jotakin enemmän sijoittamiseen liittyvää. Kerron myös myöhemmin, kunhan asiassa on jotakin tapahtunut, kuinka tämä mainoskokeiluni on sujunut. Mainokset ilmestyvät blogiin, kunhan AdSense-tilini saa Googlen hyväksynnän.


Kirjoitushetkellä omistan mainituista yhtiöistä Alphabetin osakkeita. Kirjoitukseni eivät ole sijoitussuosituksia, vaan ovat henkilökohtaisia mielipiteitä ja kokemuksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti